tjuuu!!

Heej hejj!!!
Idag har det varit rätt o...kej.
Men det kunde ju bli värre trots allt.
Jag har typ bara varit på datan och spelat lite
fast jag va me jasse oxå ;D. Vi skrev lite i vår blogg
och hade lite kul.Men det absolut bästa va någ när vi åt glass
och jasses mobil börja ringa och någon konstig person busringde
med oss haha:D.Nu så sitter jag och trökar framför tv och ser på melodifestivalen.
Men jag och jasse hade inte såå tråkigt, vi gjorde en sallad oxå och
vi pga löken hehe:P.Fast när jasse höll på med löken skar hon
sig i tummen.Och det va inte alt sedan halka hon i snön så
Min dag va okeej.SES vid nästa inlägg
See ya soon!! <33


Kommentarer
Postat av: Jasse<3

Det gjorde faktist ont! :(

Haha men lite tårar från den jävla löken kom juh :P <333

2010-03-07 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0