Tja igen!!

Idag har det varit en rätt så okeej dag. ;S
Jag har inte gjort så mycket mer än att spela, men först idag blev jag väckt av min brocha.
Typ 07.30.
Inte lite tidigt:S
Men det va väl tur det med... för idag så ska jag sova över hos min farmor och farfar och jag behövde
duscha och pack mina kläder och sånt.
Så jag försökte komma ner men det kändes som om jag hade fått en baksmäll.
Så jag gick ner och titta lite på tv och spela på mitt Nintendo DS men sedan börja den lysa rött så jag gick upp
för att hämta min laddare... men då väcktes något annat i mig.
Spelat "Lips" va på och jag ville bara sjunga så jag börja sjunga några låtar.
Fast tiden gick så snabbt så då var det dags att åka till farmor och farfar.
När vi kom dit så skulle vi ringa mina kompisar bara att dom skulle iväg till Göteborg. Men imoron
ksk vi kommer vara tillsammans då.
Får hoppas...
Men resten av dan har jag bara tittat på tv och spelat.Nu så ser jag på let´s dance.
Har inget annat att se på än det och hör hur farfar och brochan spelar shack.
sess senare vid nästa inlägg herrå (L)(L)<3
33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0