Hejhej!!!

Hej igen!!!
Nu har det hänt mer och har mer att skriva vilken tur. ;D
Nåå vart ska jag börja...
Ja nu vet jag- jag åkte till min farmor och farfar med min lillebror. När vi väl kom så hade vi inte så mycket att göra såå jag satt vid datan en stund och greja med bloggen.
Men efter en stund så fick min lillebror sms där det stod att jag och han skulle till våra kompisar som bor lite längre upp.Såå vi gick dit och lekte lite med snön :D
Allt gick bra tills min bror höll på att fåna sig.Sedan hade vi vatten poker. Det va kul men det va svårt att hålla sig efter ett par glas.Men sen skulle vi hem igen för att äta men då gick vi i snöhögar som va lite spetsiga och då va det väl klart att brochan skulle hamna i splitt.:D
Men sen när vi hade ätigt så kom dom till oss och då lekte vi lite blindbock  och det va såå kul att jag va nära att göra en liten olycka.Men till sist så sluta vi att leka och prata lite om en skräck film som jag hade sett och prata lite om klassen. Ses vid nästa inlägg...
See ya soon<333 (L)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0